Tuesday, August 11, 2009

aku bahagia dgn celaku...

Penat.Memang penat.

Selasa : Seminar Asianalysis
Rabu : Seminar Asianalysis
Khamis : Seminar lagi!Haih!
Jumaat : Test Food Law
Weekend : Rombongan class ke Cameron Highland
Isnin : Jumpa supervisor tunjuk data.Ni yang paling azab sekali!
Selasa : Test lagi Food Packaging

Masalah.Memang banyak.

Prob : Virus2 kemalasan dah menular dengan sepenuhnya dlm diri aku, so aku malas nak smbg belajar, tapi mak aku pulak spoil. Soh pursue sarjana la pulak.Mak aku siap cakap lagi jgn jadi anak durhaka.Hoho

Solution : Aku akan try fulfill mak aku punya dream tu tapi tanak wat research.No.Never!So I've decided to amik coursework master.


Prob : Coursework master selalunya xda scholar la pulak.Semua scholar selalunya untuk research.Macam nak gila aku pikir prob ni.Takan nak suruh parents aku subsidi plak.Nak soh sugar daddy, xda la plak sugar daddynya.

Solution : Pikir punya pikir, baru aku teringat ada PTPTN means tambah hutang lg la nmpknya.


Prob : Aku rasa stress and nak shopping!Tapi xda duit =(

Solution : Tido!

2 comments:

Ahya said...

lol.kite berkongsi rase yg sme. rase stress n nak shopping tp xde duit! haha:))

p.s : smlm jumpe che pah di LRT kerinchi. huh, tak berubah la korang nih! huhu~ :)

n a d i a said...

tu la aya.sedey ni.che pah mmg xberubah.aku berubah.bdn makin mengembang sudut sisi ni hahaha